welcome to wan era blog.. enjoy reading my simple life story.. hehehe

Sunday, January 22, 2017

FINALLY!!!!

FINALLY!!
aku berjaya tamatkan kehidupan bergelumang dengan lectures notes, lecture class, group assignment, individual assignment, test, quizes, exams... eh eh tapi tak bermakna aku dah officially a degree holder sbb aku ade lagi balance 1 sem which is my internship. so, doakan aku berjaya harungi 1 sem nie which aku akan start pada 12February until 27July 2017..

pasal degree life aku kat YUEMMTEEY terchintahhh tu, interesting!! sedih memang sedih sbb dah berpisah dengan #friendstertilljannah but bile pikir balik yg masing2 ade life sendiri, cita2 yg nak kejar, aku bersyukur sbb aku yakin dorang will have great future and Inshaallah one day kami akan ditemukan kembali..

ahhaaaa, kalau perasan la aku punyer wishlist dah baru sikit sbb one thing aku dah berjaya achieve which is AKU DAH ADE OFFICIAL LESEN for both kereta and motor (aku amik mase cuti sem 6) saje je nak cakap.

tu je kot nak update. by the way, take care ye. aku doakan korang yg rajin membaca nie berjaya dalam ape yg korang harapkan/usahakan/impikan dan sewaktu dengannya. semoga bahagia dunia dan akhirat.

SMILE :)

No comments:

Post a Comment

thanks :)